Service Administrator

Område:
Infrastruktur
Inriktning:
Administration och assistans
Startdatum:
ASAP
Svara senast:
ASAP
Längd:
2020-05-31
Nivå:
--
Kravprofil:
For our client we are looking for two Service Administrators

Job description:
The European Services Administration Centre, a department within our client that handles spare part order administration for all end customers in Europe. The department, based in Lund service ~3900 customer sites in Europe, Turkey & Maghreb in thirteen different languages. They are now looking for two talented Service Administrators to join their Team here in Lund.

What you will do:
- Booking freight pick-ups with TNT in TNT web service
- Follow-up of booked shipments in case of deviations
- Creating and follow-up of return orders for internal market company
- Follow-up of customer stocks incl re-fill sales order creation

You will focus on:
- Internal support and administration
- Communicate and collaborate together with external service providers, internal colleagues and stakeholders such as TNT, store operations, market teams and market companies

Who you are:
We believe that you are a person that is result oriented and service-minded. You have no problem working on various of tasks at the same time. Your work is structured ensuring accuracy and details. You can work independently but you’re also a team-player and enjoy co-operating with others to solve work tasks in the most efficient way. You have experience from other or preferably similar administrative work. You are very familiar with use of the office package and ERP system, meritorious if you have experience of working in ECC/SAP in earlier work.

The assignment requires good communication and you need to be fluent in English both written and verbally.

Required skills:
- Up to 3 year of experience witihin the field.
- Microsoft Office
- ERP system

Preferred skills:
- SAP

Kompetens:
Engelska 10+ år Nödvändigt
Microsoft Office 1-3 år Nödvändigt
ERP system 1-3 år Nödvändigt
SAP 1-3 år Önskvärt
Ort:
Lund
Språk:
English
Omfattning:
100%
Övrigt:

Då tillsättningen av tjänsten oftast brådskar önskar vi ditt svar så snart det bara är möjligt. Om du är den vi söker – skicka in din intresseanmälan genom logga in på MFC och klicka på knappen "SÖK UPPDRAGET". Se dock först till att ditt eller din kandidats CV är "up to date" och "säljande". Vi ställer mycket höga krav inte bara på dig som kandidat utan även att Cv:t ska vara representativt för vår verksamhet. För rätt person kan uppdraget starta inom kort. Svara gärna med en kort motivering utifrån dina erfarenheter och reflektioner efter att du läst detta.

Vänligen ansök direkt via MFC

  • Ditt uppdaterade CV förtydligat mot uppdraget.
  • Namn och telefonnummer till två referenter (vi kontaktar dina referenser först efter kontakt med dig)
  • Information om när du är tillgänglig för att börja.
  • Timpris, inkl. omkostnader (gäller endast egna konsulter/företagare)
  • I motiveringen beskriv varför just du är lämplig för detta uppdrag - hänvisa till tidigare konsultuppdrag, anställningar, utbildningar och personliga egenskaper.
  • Genom att söka detta uppdrag utser du samtidigt oss till din säljagent för det aktuella uppdraget.

Vi offererar ofta löpande. Det innebär att vi ibland tar bort uppdraget från vår webbsida tidigare än sista ansökningsdag. Är du intresserad av ett uppdrag rekommenderar vi dig att ansöka omgående.
Ramavtal finns kontakta säljaren för mer info.